Қызметтер

Біздің орталықтың сертификатталған білікті мамандары ғылыми дәлелденген ең заманауи әдістемелерді қолдана отырып жұмыс істейді. Біздің орталықта балаңызға диагностика жүргізіліп, арнайы дамыту бағдарламасы құрылады

Диагностика

Диагностика интервенцияның тиімді бағдарламасын іріктеудің басты бөлігі болып табылады. Орталықта біз оның сапасына мұқият қараймыз және баланың дамуының бағалауды талап ететін кешенді тәсілді ұстанамыз.
Міндетті кіріспе диагностика барысында маман анамнезді жинайды және талдайды, сондай-ақ баланың ағымдағы дағдыларын анықтайды. Содан кейін баламен тиімді өзара іс-қимыл жасау және оңалту бағытын құру бойынша алғашқы ұсынымдар беріледі.

Сенсорлық интеграция

Сенсорлық интеграция - бұл жүйке жүйесі барлық сезім рецепторларынан ақпарат алатын, оларды бас миы дененің реакциясын, эмоциясын және мінез-құлқын бақылай алатындай етіп ұйымдастыратын процесс. Дені сау бала сенсорлық сезім арқылы қоршаған әлемді таниды және оған жауап береді, бірақ егер ми зақымданған болса, онда сыртқы ақпаратты өңдеу қиын болады.
Сенсорлық интеграция терапиясы кімге қажет:
  • аутизмі бар балаларға, зейін жеткіліксіздік және гиперактивтілік синдромы, психикалық дамуының тежелуі, сөйлеу дамуының тежелуі және т.б.;
  • сенсомоторлық алалиясы, аффективті бұзылулары бар балаларға;
  • оңды/солды, үстін/астын шатастыратын балаға;
  • мазасыздығы және гиперактивтілігі бар балаға;
  • ұйымдаспаған және қозғалмайтын балаға.

Дефектолог

Дефектологтың көмегіне:
  • аутизм, ақыл-ес кемістігі, психикалық дамуының тежелуі, сөйлеу дамуының тежелуі және басқа диагнозы бар балаларға;
  • тілдік даумының кешігуі, өтініштерді түсінуде қиындықтары, өз атына қарамайтын;
  • жасына сай баланың сөздік қорының аз болуы, сөйлеуде грамматикалық қателіктері бар, өз ойын білдіре алмайтын, сұрақтарға жауап бере алмайтын;
  • баланың ақыл-ой және психикалық дамуында кемістіктер болса;
  • бала ойнай алмаса, ойыншықтарды мақсаты бойынша қолданбаса, белгілі бір заттарға ғана қызығушылығы бар болса;
  • басқа балалармен және ересектермен қарым-қатынас жасауда қиындықтары бар;
  • егер баланың танымдық қызығушылығы төмен және қоршаған орта туралы білім көлемі жеткіліксіз болса.

Логопед

Логопедке хабарласу қажет, егер сіз келесі жағдайларды бақыласаңыз:
  • баланың сөздік қоры аз немесе өз ойын жеткізу қиын;
  • өзіне бағытталған сөзді түсінуде қиындықтар бар;
  • өз жасына сай сөздік қорының аз болуы;
  • бала кейбір дыбыстарды айтпайды немесе дұрыс сөйлемейді;
  • бала буындарды қысқартады немесе сөздерге ауыстырады;
  • кекештенеді немесе жас нормасына сәйкес дыбыс шығармайды.

Балалар психологы

Балалар психологы қандай мәселермен жұмыс істейді:
  • импульсивті және агрессивті мінез-құлық;
  • тұйықтығы, ұялқыштығы, елемеушілігі;
  • еркелік және долдану;
  • қорқыныш, зиянды әдеттер;
  • төзімсіздік, ренжігіштік, табандылық;
  • ересектермен және құрдастарымен қарым-қатынас жасау проблемалары;
  • танымдық процестердің дамуындағы бұзылулар (есте сақтау, ойлау, назар аудару, сөйлеу);
  • балабақшаға және мектепке бейімделудің күрделілігі;
  • жоғары қоздырушылық және гиперактивтілік;
  • өзін-өзі төмен бағалау және өзіне сенімсіздік.

АВА-терапия

АВА (Applied behavior analysis) — бұл мінез-құлық технологиялары мен оқыту әдістеріне негізделген қарқынды оқыту бағдарламасы. АВА ғылыми пән ретінде қоршаған ортадағы факторлардың мінез-құлыққа әсерін зерттейді және адамның мінез-құлқын өзгерту үшін осы факторларды басқарады.
Егер сіздің балаңызда:
  • Тек жест-ишаралар бар немесе сөйлеу нәресте жағдайында (былдыр), 3 жасында қарапайым фразалық сөйлеу жоқ.
  • Агрессивтілік және осы қатардың басқа көріністері.
  • АСБ, НТГБ, ПСДК диагнозы
  • Зияткерлік дамудың артта қалуына күдік
  • Өз іс-әрекетін жоспарлауының қиынға соғуы, мотивацияның төмен болуы
  • Бейімделу кезеңінің баяулығы және айқын қиындықтары көшеде бала араласатын балалар мекемесінің, балалар ұжымының, балалар тобының жағдайларына.
  • Өзіне-өзі қызмет көрсету дағдыларын қалыптастыру мен іске асырудың баяулауы (тамақтану, киіну, сабаққа дайындық және т.б. кезінде құрдастарынан артта қалу)
  • Оқу дағдыларын қалыптастыру және т.б.

Нейропсихолог

Нейропсихолог - клиникалық психолог, оның жұмысы баланың жеке даму процесінде жүйке жүйесінің дамуы мен жұмыс істеу заңдылықтарын білуге және есепке алуға негізделеді
Қандай балаларға нейропсихологиялық түзету қажет:
  • психикалық дамуының тежелуімен;
  • сөйлеу дамуының кідіруімен және сөйлеудің басқа да бұзылуларымен;
  • қозғалыс қиындықтарымен (ірі және ұсақ моториканың бұзылуы);
  • есте сақтау, назар аудару, логикалық ойлау қабілеті бұзылған;
  • эмоциялық саладағы және әлеуметтенудегі проблемалармен.

Емдік дене шынықтыру

ЕДШ - бұл емдеу-денсаулығын неғұрлым жылдам және толық қалпына келтіру мен аурудың асқынуын алдын алу мақсатында пайдаланылатын дене шынықтыру құралдарының әдісі. ЕДШ әдетте регламенттелген тәртіп аясында басқа да терапевтикалық құралдарымен бір үйлестікте пайдаланылады. ЕДШ емдік дене шынықтырудың қолданыстағы факторы тітіркендіргіш тұрақтандыру ретінде қолданылатын науқасты оңалту және емдеу мақсатында арнайы ұйымдастырылған физикалық жаттығулар яғни қозғалыс болып табылады.
ЕДШ тағайындауға айғақтар:
  • церебральды сал ауыруы
  • жарақаттан кейін қалпына келу;
  • созылмалы ауырсыну синдромдары;
  • омыртқалар мен буындардың дегенеративті аурулары;
  • тыныс алу органдарының созылмалы аурулары;
  • балалар дене мүсінінің бұзылуы;
  • жалпақ табанның әртүрлі нысандары;
  • артық салмақ;
  • спорт алдындағы ұзақ үзіліс;
  • дене пішінін жақсарту.

Бейімдеме дене шынықтыру

БДШ - бір жағынан ЖҚА (қозғалыс, ментальдық бұзылулары бар және т.б.) бар адамдарға бейімделген, ал екінші жағынан денсаулығы ауытқыған адамдардың қоғамдағы өмірге бейімделу мүмкіндігін арттыратын дене шынықтыру түрі.
Бұлшық ет және сенсорлық жүйелерді дамыту есебінен өз денесін өзін-өзі бақылау және басқару жақсарады, бұл әлеуметтік-тұрмыстық дағдылар мен дербестікті игеруге оң әсерін тигізеді.
Осы әдіс бағытталған нақты дағдылар:
1. Жүру, жүгіру, жүзу, лақтыру, секіру, өрмелеу, заттармен жаттығу және т.б. негізгі қимылдарды қалыптастыру.
2. Үйлестіру қабілеттерін дамыту.
3. Дене даярлығын дамыту.
4. Соматикалық бұзылулардың алдын алу: - дене мүсінін қалыптастыру және түзету.
5. Танымдық қызмет пен әлеуметтік-коммуникативтік дағдыларды дамыту.
6. Футбол, баскетбол, волейбол және жұптық ойындарда (үлкен және үстел теннисі, бадминтон) өзара іс-қимыл жасау сияқты комедиялық спорт ойындарын ойнау дағдыларын қалыптастыру.

Емдік массаж

Емдік массаж ауырсынуды жеңілдетуге, қан айналымын жақсартуға және бұлшық ет кернеуін азайтуға ықпал етеді. Бұл массаж түрі остеохондроз, артроз және сколиоз сияқты белгілі бір аурулар мен жағдайларды түзету үшін қолданылады. Сонымен қатар, ол иммундық жүйені нығайтып және ағзаның терең босаңсуына ықпал ете отырып, өмір сүру сапасын едәуір арттыра алады.
Бірінші кезекте, массаж қан айналымы мен лимфа ағымын жақсартады. Бұл жасушалар мен тіндердің анағұрлым тиімді қоректенуіне ықпал етеді, организмнен шлактар мен токсиндердің шығуын жеделдетеді. Нәтижесінде ісік азаяды және зат алмасу жақсарады.
Бұдан басқа, массаж жүйке жүйесіне әсер етеді, стрессті төмендетеді және психоэмоционалдық тепе-теңдікті нығайтады. Емдеу массажының тұрақты сеанстары жүйке кернеуін азайтады және терең босаңсуға ықпал етеді.
Бұлшық ет спазмалары мен кернеуі жойылады, бұл ауырсынудың азаюына және икемділік пен қозғалмалылықтың қалпына келуіне әкеледі. Бұл жарақаттарды емдеу және операциядан кейін оңалту кезінде ерекше маңызды.
Бізге қалай жетуге және хабарласуға болады
Байланыс
Бізге қоңырау шалыңыз: +7 705 892 9809
e-mail: drcbalaast@gmail.com
Мекен-жайымыз
Астана, Тұран даңғылы 14
Қалай жету керек
Бөгенбай көшесі жағынан кіре беріс
Біздің жаңалықтарымызды әлеуметтік желілерден бақылауға болады
Made on
Tilda